Remarketing voor herhalingsbezoek én conversie

Remarketing is een sterke tool om mensen die je site hebben verlaten zonder conversie te verleiden om terug te keren en alsnog de gewenste actie te voltooien. Met remarketing kunnen we een speciale advertentie laten zien met een aantrekkelijk aanbod. Zo bereik je de juiste doelgroep op het juiste moment. Remarketing kan de effectiviteit van je online marketing campagnes aanzienlijk verhogen. Of je je nu richt op verkopen, meer registraties, of vergroting van je naamsbekendheid.

Het fenomeen remarketing kennen we al langer. Remarketing stelt adverteerders in staat om advertenties te tonen aan mensen die je website al eerder hebben bezocht. Dit kan via zogenaamde Real Time Bidding platformen,  maar ook eenvoudig via het Google Display Netwerk. Websites die aangesloten zijn bij het Google Display Netwerk kunnen zo je banner of tekstadvertentie tonen aan hun bezoekers die in de afgelopen periode (standaard 30 dagen) jouw site hebben bezocht. Volgens Google kan je 85% van alle internetgebruikers binnen Nederland bereiken met het Google Display Netwerk.

Voordelen door LEON

Een Remarketing campagne van LEON heeft de volgende voordelen:

  • Ik ontwerp banners die twijfelaars verleiden tot conversie.
  • Grotere effectiviteit van je online marketing campagnes.
  • Continu aandacht voor je Remarketing campagnes.
  • Campagneresultaten zijn meetbaar en inzichtelijk.

Mijn klanten weten dat het werkt, bekijk mijn referenties! Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Vraag meer info aan via het formulier op deze pagina.